Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post new topic   Reply to topic

Page 1 of 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next

Go down

Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by NiaHearts on Thu Jul 19, 2018 4:00 pm

Alrighty, so this was the one with Alex, Natalie, and Thea.

Last updates...

Unsure? Last thing I remember was Natalie being away, Alex and Dick having issues because of the newgirl, Kori, and then we got Thea still pregnant. Oh! And with Wally being in the hospital after a failed attempt by Slade.
avatar
NiaHearts
Admin

Posts : 1066
Join date : 2018-07-16

View user profile http://temporary.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by shinefairy on Sat Jul 21, 2018 12:07 pm

Yeah, I can't remember the exact post but that is kind of what happened. We all had plans. Like for Wally to start building suspicion with Slade after finding out who was behind it and all. And Alex having jealous issues when Dick gets together with starfire... And Yes. I think we said to maybe skip some time so that star and Dick actually can start dating and Yeah. Wally could confront Slade before trying to talk to Thea about it. That also gives Nat some time to be better and maybe gar is visiting depending on how long u want her to be there.
avatar
shinefairy

Posts : 870
Join date : 2018-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by NiaHearts on Sat Jul 21, 2018 12:16 pm

I don't want her to be there for TOO long. Maybe 3-4 months. But it all sounds good. How long were y'all wanting to skip?
avatar
NiaHearts
Admin

Posts : 1066
Join date : 2018-07-16

View user profile http://temporary.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by shinefairy on Sat Jul 21, 2018 12:29 pm

I was just thinking like 2 weeks. Just to do like a short idea I have. But that is gonna go fast and then I would be okay with skipping longer. Cause then I have another idea... Haha finally you will know!!!
avatar
shinefairy

Posts : 870
Join date : 2018-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by NiaHearts on Sat Jul 21, 2018 12:36 pm

About damn time Laughing but yeah, skipping two weeks is good with me!
avatar
NiaHearts
Admin

Posts : 1066
Join date : 2018-07-16

View user profile http://temporary.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by shinefairy on Sat Jul 21, 2018 12:58 pm

Haha. You just need to be patient. I have so many ideas for his one tbh.. Haha. Planning my life. Um Yes. So anyway. Maybe we can skip 2 weeks and yeah. WALLY could figure out, at least enough to suspect Slade and confront him. And then he tell Thea not to trust him. But obviosly Thea won't believe Wally that her uncle would do it. Then. I will post a pic to the fb chat if the idea. Don't know how to get it here from my phone.)
avatar
shinefairy

Posts : 870
Join date : 2018-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by NiaHearts on Sat Jul 21, 2018 1:03 pm

Is it a picture? Or a screenshot of the idea written down? And yeah, Wally could do that ^^
avatar
NiaHearts
Admin

Posts : 1066
Join date : 2018-07-16

View user profile http://temporary.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by shinefairy on Sat Jul 21, 2018 1:20 pm

Yep I just sent it.
avatar
shinefairy

Posts : 870
Join date : 2018-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by NiaHearts on Sat Jul 21, 2018 1:21 pm

Got it, so lots of argument between Wally and Slade and then Slade tries to kill Thea in the aftermath and Wally finally proves he doesn't give a shit for his niece.
avatar
NiaHearts
Admin

Posts : 1066
Join date : 2018-07-16

View user profile http://temporary.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by shinefairy on Sat Jul 21, 2018 1:34 pm

Well yeha kind of. The only last sentence did not get in that pic. It's in the next but I will write it here.so yeha. Wally figures that. But when he Does go to tell Thea she doesn't believe him and starts to get tired if all the accusations knowing that Slade would never rhurt her or her baby. (Well that is what she is gonna believe)
avatar
shinefairy

Posts : 870
Join date : 2018-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by NiaHearts on Sat Jul 21, 2018 1:55 pm

Right, right. So then there will be problems with them both. Man, I wish I had an elaborate plan for Nat and Gar xD
avatar
NiaHearts
Admin

Posts : 1066
Join date : 2018-07-16

View user profile http://temporary.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by shinefairy on Sat Jul 21, 2018 1:59 pm

Haha. I have a plan!!! It continues in the future. But Yeah. Just for now then. Maybe Gar just visits Nat at the place with Bruce and Alfred?
avatar
shinefairy

Posts : 870
Join date : 2018-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by NiaHearts on Sat Jul 21, 2018 2:08 pm

I think that's our best bet for now. But lets wait for Lily, to see her plans for Alex and Dick
avatar
NiaHearts
Admin

Posts : 1066
Join date : 2018-07-16

View user profile http://temporary.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by shinefairy on Sat Jul 21, 2018 2:35 pm

Sounds good!
avatar
shinefairy

Posts : 870
Join date : 2018-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by Lily07 on Wed Jul 25, 2018 9:57 pm

Hiii!
Finally here haha

Well, my plan is kinda weird. Because... honestly, im really liking Thomas and Alex as a couple. I mean, they're so nice and good to each other XD


So im thinking, for the 2 weeks skip, maybe Alex starts feeling really jealous about Kori and Dick being together all the time. And now that she's probably healed (but cant go to missions yet because she's still recovering), then the jealousy is starting to affect things with Moth as he starts noticing?

My long term plan is basically Moth and Alex take some time away, to rethink stuff, because of the jealousy problems. Alex is doubting if she really likes Moth or if she was just with him because Dick was gone, and she has all these conflicting emotions.
But after some time, Alex'll realize that she wasn't jealous because she loves Dick, but because she actually missed him a lot and she feels like him being with Kori is like he's still away, having no time to be with her as friends like they used to.

So once she realizes she's no longer in love with Dick (after all, he did break her heart in a million pieces XD), she'll talk things through with Moth :3

Not sure yet if they'll come back together immediately, or if they'll take things slow, as he is now a full member of the team so they have plenty of time to spend together ^^

But yeah, that's my basic idea. What do you girls think? :3
avatar
Lily07

Posts : 207
Join date : 2018-07-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Re: Young Justice~Do I know you? (BFFs ºwº)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next

Back to top

- Similar topics

Post new topic   Reply to topic
 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum